بوسه های عاشقونه

آغوش جای پارکیست که جریمه ای ندارد .... و بوسه تصادفیست که خسارتی ندارد ......

بوسه های عاشقونه

آغوش جای پارکیست که جریمه ای ندارد .... و بوسه تصادفیست که خسارتی ندارد ......

دلم گرفته ...


دلم گرفته از آدمایی که میگن دوست دارم ولی معنیشو نمیدونن.

               از آدمایی که میخوان مال اونا باشی اما خودشون مال تو نیستن.

                                                      از اوناییکه زیر بارون برات میمیرن ولی وقتی آفتاب میشه همه چیز یادشون میره...



نظرات 3 + ارسال نظر
زاغ سفید 25 اردیبهشت 1390 ساعت 21:00 http://www.zaghesefid.blogsky.com

سلام
.
بازم آپت قشنگه
.
به اسم زاغ سفید بلینک

سلام دوست خوبم نظر لطفت هست مرسی وبلاگ شما هم زیباست من شما رو لینک کردم منم با اسم کلبه ی تنهایی بلینکید

زهرا 26 اردیبهشت 1390 ساعت 00:33 http://www.lovely-lover.blogsky.com/

سلام
مرسی از لطفتون
لینکتون کردم
شما هم منو به اسم *کلبه تنهایی* لینک کنین لطفا
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد