بوسه های عاشقونه

آغوش جای پارکیست که جریمه ای ندارد .... و بوسه تصادفیست که خسارتی ندارد ......

بوسه های عاشقونه

آغوش جای پارکیست که جریمه ای ندارد .... و بوسه تصادفیست که خسارتی ندارد ......

یلدایت مبارک


شب یلدای من آغاز شد....

نه سرخی انار نه لبخند پسته نه شیرینی هندوانه.....

بی تو یلدا زجر آور ترین شب دنیاست

بی من یلدایت مبارک


معرفی پریناز



سلامی گرم خدمت دوستای گلم ......
چند نفر ازم پرسیده بودن که چرا وبت که یه وب مجردی بود یکدفه دو نفره شده و با یکی شریک شدی ...... باید خدمتتون عرض کنم که :
من چند وقتیه که نتونسته بودم بیام وبلاگ رو آپ کنم و از اونجایی که بچه های دانشگاه درباره وبه من میدونستن یه روز یکیشون که اسمش پریناز هست گفت که میتونه کمک کنه ..... منم قبول کردم .... چندتا آپ کرد دیدم شما دوستان اومدید و نظر دادید ... اینه که اسمشو تو نویسندگان آوردم ....

بچه ها من یه مدت نیستم .

زحمت وبم افتاده به دسته پریناز ... این چند وقت میانترم هام شروع شده اصلا نت نمیام .

امیدوارم که پریناز هم بتونه دوست وبلاگی خوبی برای شما باشه

کاش همه به جایی برسیم


ای کاش همه به جایی برسیم که هر روز بگیم :


ای فردا هر چه می توانی کن ، که امروز را به تمامی زیسته ام ...!



❤ P∀RIℕ∀Z ❤ 



دلتـنگت مـی شـود

هـنـــوز تکه ای از تو در من است

کـه گـاهـی

لعـنـتی بـد جور

دلتـنگت مـی شـود !!!



❤ P∀RIℕ∀Z ❤ & ❤ EH$∀ℕ ❤

دلم چه دلتنگ است


دلم برای یک نفر تنگ است

دلم برای کسی که میداند دوستش دارم... چه دلتنگ است

دلم برای کسی تنگ است که دلش چون سنگ خارا سرد و تاریک و بیرنگ است ...

یا که شاید در پی سنگین دلی دیگر ...با خودش چون من دیوانه در جنگ است ...




❤ P∀RIℕ∀Z ❤ & ❤ EH$∀ℕ ❤