بوسه های عاشقونه

آغوش جای پارکیست که جریمه ای ندارد .... و بوسه تصادفیست که خسارتی ندارد ......

بوسه های عاشقونه

آغوش جای پارکیست که جریمه ای ندارد .... و بوسه تصادفیست که خسارتی ندارد ......

من میگم نه


همیشه میگن سکوت علامت رضاست ...

اما من میگم نه ...!

بعضی وقت ها سکوت میکنی چون اینقدر رنجیدی که نمی خوای حرف بزنی ...

بعصی وقت ها سکوت می کنی چون واقعا حرفی برای گفتن نداری ...

گاهی مو قع ها سکوت یه اعتراضه، گاهی موقع هام انتظاره...

اما بیشتر وقتها ...

سکوت واسه اینه که هیچ کلمه ای نمی تونه غمی رو که تو وجودت داری، توصیف کنه ...



زندگی کن


زندگی کن به شیوه خودت ... با قوانین خودت ... !!!
مردم دلشان می خواهد موضوعی برای گفتگو داشته باشند...
برایشان فرقی نمی کند چگونه هستی..

چه خوب ... چه بد... موضوع صحبتشان خواهی شد.!!!!
... پس زندگی کن به شیوه خودت..
چه خوب ...
چه بد



عاشقانه ترین گروگان گیری


خودم را
با تو طناب پیچ می کنم,

و دهانم را
با داغیه لبهایت می بندم
... ...

عاشقانه ترین گروگان گیری تاریخ را
به نام ما ثبت خواهند کرد



قاصدک خیالم


امشب ...
قاصدک خیالم را فوت کرده ام...
                                     دیدمش...
به سوى آسمان رفت...
                ماه را پشت سر می گذارد...
      و کهکشانها را رد خواهد کرد...
چشم انتظار باش...
                نشانى تو را به او داده ام...
                             به او خوب گوش کن...
به تو خواهد گفت...
             که چه اندازه ...
دوستت دارم...


با شجاعت

میگن شجاعت یعنی :
         بترس ، بلرز ، ولی یک قدم بردار
   
ممکنه با ترس و لرز باشه
           ولی با شجاعت میگم هنوز هم عاشقتم